12 תשובות
לא הלכתי לישון...
התעוררתי לפני שעה וחצי
לא הלכתי לישון עדיין
לא הלכתי לישון
יש בינג' של שכונה וואלה אחלה סדרה
ולחשוב שאתמול חשבתי שזאת סדרה לילדים לול
אנונימית
לא הלכתי לישון התעוררתי ב6 בערב ואנונימית גם אני רואה שכונה באמת מעניין החרא הזה חחח
התעוררתי
לישון זה לחלשים
סולמות ונחשים
התעוררתי
התעוררתי
כלומר העירו אותי
אבל עדיין
שילוב כזה חח קמתי בערב
התעוררתי
השעון העיר
אנונימי