5 תשובות
שואל השאלה:
אין לי בשכבה ילדים שאני יכולה באמת להיות חברה שלהם... אני לא מתחברת אליהם והם לא מה שאני "מחפשת"
אין לי בשכבה ילדים שאני יכולה באמת להיות חברה שלהם... אני לא מתחברת אליהם והם לא מה שאני "מחפשת"
אנונימית
אני ממש מבינה אותך
תשלחי פרטי
תשלחי פרטי
שכבה
מסיבות
פה
מסיבות
פה
ואי גם לי זה בידיוק ככה
וניסיתי להכיר ילדים אחרים בשכבה ולא הלך לי
וניסיתי להכיר ילדים אחרים בשכבה ולא הלך לי
וואי מרגישה כמוך ממש, אני פשוט התחלתי לצאת לסטאנד אפים וכל מיני אירועים שלא מוזר ללכת לשם לבד והתחלתי להכיר שם חברים
אנונימית
באותו הנושא: