התחברות הרשמה

חוות דעת על קטע שכתבתי מקבלת כל ביקורת.

היי תגיד ממתי נהיינו כאלו רחוקים?
וממתי החיבוק החם שלך הפך לנעיצת מבט קרה?
וממתי הבדיחות שלנו כבר לא מצחיקות אותנו?
הרי רק לפני מעט זמן כל זה היה הפוך והיינו מאושרים מתמיד.
ממתי נהיינו כאלו רחוקים?
וממתי החברים שלך משגעים אותך ברגע שרואים אותי ?
וממתי התמונות ביחד כבר לא בטלפון שלך ?
הרי רק לפני מעט זמן רציתי לקנות לך מתנה כזאת שתסתכל עליה ותזכור כל רגע.
ממתי נהיינו כאלו רחוקים שבמקום מילים אנחנו מדברים בסימנים והרי אני מבינה את כל הסימנים אבל לא מבינה דבר אחר
ממתי נהיינו כאלו רחוקים?
6 באפריל 2018, 23:14
חוות דעתביקורתכתיבהקריאהריחוק    
3 תשובות
במילה אחת מושלם!
f
fairy_
ממש אהבתי את החשיבה שלך.
ק
קֵיי לָאָב
כתיבה יפה
מתחברת למה שכתבת.
t
troublesome
באותו הנושא:
אתם יכולים להעביר ביקורת על מה שכתבתי?
היושים אפשר ביקורת על השיר שכתבתי? ^^
כתבתי כזה שיר פריקה ואשמח שתגידו חוות דעת, ואם יש עצות לאיך לשפר או להמשיך.
איך האנימציה לפעם ראשונה? מקבלת כל ביקורת.
אפשר חוות דעת בבקשה על מה שכתבתי?
מישהו/מישהי שמבין בכתיבה ויכולים לתת לי חוות דעת על משהו שכתבתי..?
הטקסט שכתבתי ויצירתי אז הודה שתקראו ותביאו חוות דעת, איך הוא יצא?
אני צריכה חוות דעת על משהו שכתבתי. (בפירוט)
אשמח לחוות דעת וביקורות לגביי שיר שכתבתי הרגע:
כתבתי משהו ואני צריכה חוות דעת.
אני יכולה בבקשה ביקורת על קטע שכתבתי? מאוד חשובה לי הביקורת על זה...