3 תשובות
תיפגשי מחר או מחרתיים עם חברות
שואל השאלה:
רבתי עם אחת הבנות והיא גורמת להן פחות או יותר לא לקבוע איתי
אנונימית
ישלך חברות קודם כל... מהאינסטגר ואת מכירה אותן במציאות הם חברות לכל דבר אז בכל זאת את אהובה בסביבתן דבר שני תזמיני תחברות השניות שלך לבית שלך כל הזמן תקראי להן לסרטים וכאלה וזהו ואם חברה שרבת איתה מרחיקה אותם תזמיני את כל החברות למסיבה בבית שלך או לסרט ביחד הן יאהבו ויבואו וזה לא קשור אליה אולי הן לא רוצות לצאת תבררי את זה אל תאשימי ישר ואל תרגישי חסרת חברות כי איך שאת מתארת את זה את ילדה נורא אהובה וחמודה:)