12 תשובות
כן
היה כיף :)
היה כיף :)
לא
לא חחח...
בסדר הלכתי לאכול וזהו
לא
ובכללי אף פעם לא הייתי בשרונה
ובכללי אף פעם לא הייתי בשרונה
אני בעזריאלי מלא מלא לבד כי אני נוסע ברכבת משם, אז יוצא לי שאני צריך לחכות הרבה לרכבת אז אני כבר הולך לשם לקצת זמן
הייתי עם חברות אני בת 14
אנונימית
לא הייתי שם
לא מה אני אעשה שם לבד xd
כן
שואל השאלה:
איך היה
איך היה
אנונימית
באותו הנושא: