20 תשובות
היא יפה:p
היא די.. צודקת?
אנונימית
יפה מאד פשוט שתתאפר פחות /:
היא יודעת שהיא יפה.. אל תבלבלי
אנונימי
טוב. חברה שלך.
אנונימי
חמודה מאוד...!
שואל השאלה:
כן, היא חברה שלי למה?
תקשיבי היא לא יפה ומנסים להגיד את זה בעדינות..
אנונימי
היא יפה:)
היא יפה!
מי שאומר שהיא לא יפה: תסתכלו בתמונות האחרות שלה היא יפה אבל שתרזה קת.. ותתאפר פחות חח
אולי אם היא תסדר שיינים וגבות. תשמור על עור הפנים.
ואז אין סיבה שהיא לא תהיה יפה.
נטלי
שואל השאלה:
יואו תודה אתם מזה עוזרים לי ♥
תעשו טובה ותשתקו היא יפה!
היא לא מכוערת...
מה יפה בה?
אנונימי
שואל השאלה:
הכולל היא ילדה נדירה פשוט אני רוצה להראות לה ת'דף הזה הבנו שאת חושבת שהיא מכוערת מכבדת את הדעה שלך...: )
לא אמרתי שהיא יפה, אמרתי שהיא לא מכוערת.
שואל השאלה:
דיברתי לאנונימי, אבל תודה בכל מקרה (:
באותו הנושא: