11 תשובות
היא יפה
יפהפייה
לפי דעתי יש יותר יפות ממנה.
לדעתי היא יפה ומזכירה קצת את נטע מהמירוץ למיליון
שואל השאלה:
ברור שיש יותר יפות.. אבל בלי קשר היא בחורה יפה.
שואל השאלה:
נכון היא ממש דומה לנטע
היא יפה, לא וואו אבל נחמדה.
זה גם תלוי בזווית שצילמו אותה
בכל מקרה מה זה משנה העיקר שהם אוהבים אחד את השני
נראית ממש רע
אנונימית
שואל השאלה:
באמת? מה עד כדי כך? לדעתי היא מתוקה ויפה
אבל כול אחד/ת והטעם שלו
אם היא הייתה מטפחת את עצמה היא הייתה נראית טוב אבל יש לה אדמומיות בפנים וצלוליטיס (ממש קצת ברגליים) שמכערים אותה
אנונימית
כאילו היא בחרה שיהיה לה את זה^
אנונימית