23 תשובות
לחכות.
אני מקווה שלא תכננת לעשות פיפי באמצע האוטובוס.
קח בקבוק ריק ולך על זה
אנונימית
מה זה הנהג לא מסכים לעצור? תשכנע אותו. זכותך. מה הוא רוצה שתעשה במכנסיים?
אוקי קודם כל היית יכול להשתין לפני נכון? דבר שני אם אתה ליד חלון ואין הרבה אנשים באוטובוס תשתין מהחלון או שתבקש ממנו לפתוח חצי דלת מאחורה ומשם תעשה
שואל השאלה:
האוטובוס מלא באנשים אני לא יכול ולא לא תיכננתי להשתין באוטובוס אבל אני לא יכול להתאפק יותר.
זה נסיעה של שעתיים השתנתי לפני.
אנונימית
תשתין עליו!
סתם אבל תתאפק עוד טיפונת, תתרכז במשהו אחר, או שתמצא בקבוק^
אנונימית
תנסי לדבר עם מישהו ולהעסיק את עצמך כדי לשכוח מזה
שואל השאלה:
אני מנסה להתאפק
אנונימית
תתאפק
שואל השאלה:
אני מתאפק כבר מלא זמן ויש לי דחוף ממש
אנונימית
שואל השאלה:
מה?
אנונימית
שואל השאלה:
אה כן
אנונימית
שואל השאלה:
כן נשאר לי 20 דקות ואני עוד רגע משתין פה
אנונימית
שואל השאלה:
זה או לרדת עוד 3 דקות וללכת חצי שעה ברגל או לרדת עוד 15 דקות וללכת 5 דקות ברגל ולנסות להתאפק. מה עדיף?

אני לא חושב שאני יצליח להתאפק עוד 15 דקות
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה ללכת חצי שעה ברגל
אנונימית
שואל השאלה:
לא אין, עזבו אני ישאר על האוטובוס וינסה להתאפק עוד 10 דקות
אנונימית
לדעתי תחכה. חבל אחר כך סתם ללכת חצי שעה
מישהו יושב לידך? תשמע אם הייתי במקומך והבחירה הייתה בין להשתין בבקבוק או לרדת וללכת חצי שעה כי הנהג לא מתחשב אז הייתי משתין בבקבוק.
שואל השאלה:
נשאר לי 5 דקות לתחנה ברח לי כמה טיפות אבל אני משתדל להתאפק
אנונימית
שואל השאלה:
אני יורד עוד דקה למצוא מקום להשתין או לרוץ הביתה?
אנונימית
למצוא מקום
אני עוד 7 דקות מגיע הביתה (ירדתי בטעות בתחנה הלא נכונה מהלחץ) אבל התחיל לברוח לי אז נכנסתי מהר מאחורי שיח ורק התחתונים שלי נרטבו קצת
להבא, לנסיעות ארוכות תלבש חיתול.
תוכל להשתין מתי שתרצה.