3 תשובות
אני בדיוק כמוך אני מאוד אוהבת את אשטון קוצר אבל שהוא החליף את צארלי זה הרס
אנונימית
מסכים. גם אני חשבתי ככה.
לא שאשטון קוצ'ר משחק רע - בסוף הוא אפילו הצליח לא רע בכלל בתפקיד - אבל צ'ארלי שין כבר השאיר חותם משמעותי בדמות, וגם נתן את המגע המיוחד שלו לסדרה... זה לא היה אותו הדבר בלעדיו.
זה קורה עם הרבה סדרות שבהם מחליפים את אחד השחקנים המובילים אחרי שהצופים התחברו לדמות של השחקן הקודם.

*התרעת ספוילר*
אני יכול לרמוז לך שצ'ארלי שין לא סיים את הופעותיו בסדרה גם אחרי שאשטון ק'וצר תפס את מקומו...
HHH
הגיוני כי הייתי רגילה לשחקן השני