5 תשובות
השני. עדיף שיהיו לקוחות ויהיה קצת קשה מאשר שיהיה קצת קשה ולא יהיו לקוחות
ובאותו משכורת?
לדעתי בעומס, סתם. תלוי אם את אוהבת שקט או רעש
ErO