5 תשובות
השני. עדיף שיהיו לקוחות ויהיה קצת קשה מאשר שיהיה קצת קשה ולא יהיו לקוחות
השניה
ובאותו משכורת?
לדעתי בעומס, סתם. תלוי אם את אוהבת שקט או רעש
האופציה השניה.
באותו הנושא: