4 תשובות
הוא סתם עזב. גם אני יוצאת מקבוצות שהן לא פעילות
זה נורמלי שאקס עושה את זה.. אולי הוא נזכר פשוט.. נפרדתם לפני הרבה זמן או שזה טרי?
אנונימית
לדעתי הוא יצא פשוט כי נפרדתם ואתם לא מדברים אז אין לו בשביל מה להישאר בקבוצה, אולי הוא גם פשוט מנסה לשכוח ולעבור הלאה זה לא חייב להיות צומי.
מידי פעם עוברים ומנקים את הווצאפ ויוצאים מקבוצות, לגיטימי לגמרי...
באותו הנושא: