5 תשובות
את יכולה לזרוק לה על זה משהו, אולי היא שכחה.
תגידי לה.
תשאלי אותה. אם היא לא רוצה לא צריך. לא מסובך.
שואל השאלה:
אני מתביישת לשאול אותה כי אולי היא לא רוצה ואני לא אוהבת להכריח בכח
אני מתביישת לשאול אותה כי אולי היא לא רוצה ואני לא אוהבת להכריח בכח
אנונימית
פשוט תגידי לה את זה בדרך אגב. תשאלי אותה מה עם השיעורים ואם היא מוצאת את מי לקחת. תשאלי אותה אם היא רוצה שתבואי. ותגידי לה שאם היא לא רוצה היא לא חייבת. ותחייכי כל הזמן שתדע שאת לוקחת את זה בקלילות אם היא אומרת לך לא. הכל טוב
באותו הנושא: