5 תשובות
לעשן, זה משנה לך את הקול. סתם לא. בבקשה אל.
בכל מקרה, אין לך ממש מה לעשות. זה גנטי וזה מתחלף לך לבד. זה יכול להתחלף לך בגיל הרבה יורת מאוחר מ12.
אין מה לעשות לכל אחד משתנה הקול מתישו... תהיה סבלני
אין מה לעשות עם זה..
ואתה ממש צעיר זה ישתנה..
חוץ מזה מה זה ''אני נראה כמו ילד ביסודי'', הרגע עברת יסודי זה לא שעברו 10 שנים.
סבלנות is key
זה לא ישתנה לעולם סתם תרגע אתה עדיין ילד
מה זאת אומרת נראה כמו ילד ביסודי? אתה בן 12 אתה ביסודי.
באותו הנושא: