3 תשובות
כל כך.. יפה לראות שיש אנשים שעושים מה שבא להם כי הדעות של אנשים כבר מזמן לא מענינות אותם
כןן כל הכבוד לה 3> ויש לה פנים יפות 3> אני אוהבת את עצמי אבל זה תמיד תלוי בתנאים...:(
you go girl!
באותו הנושא: