3 תשובות
לא שזכור לי, אם אזכר אעדכן, אבל אני מאמינה שבסופו של דבר- למי שיעשה טוב יהיה טוב.
לך קרתה פעם?
כן וואי
תכננתי לשחק אותה חולה בזמן שיש טיול שנתי ולהישאר בבית, ואז שנשארתי בבית נהייתי באמת חולה: (
רגע נזכרתי! לא יודעת אם זו קארמה אבל זה הכל לטובה כזה!
הייתי אמורה לצאת לטיול ומי שהייתה אמורה להיות איתי באוהל חא יצאה בסוף, הייתי מצש מבואסת ולא יצאתי.
ואז- קיבלתי מחזור, יצא ממש לטובה, כי לא הייתי צריכה להתמודד עם מחזור בטבע.