83 תשובות
ישלנו אחלה צבא, אנחנו פשוט לא אכזריים כמו אחרים
משעמם לאנשים...
איכ אתה פשוט איכ
זה לא הצבא הכי חזק בעולם אבל עדיין זה לא צבא פח
תראה את רוסיה הכלכלה שם פחית שימורים פוטין מקדיש הכל על הצבא
זה לא הצבא הכי חזק בעולם אבל עדיין זה לא צבא פח
תראה את רוסיה הכלכלה שם פחית שימורים פוטין מקדיש הכל על הצבא
אני בהלם מהחוצפה.
אז לך לרוסיה אם כל כך קשה לך
אז לך לרוסיה אם כל כך קשה לך
שתוק.
היית מת עכשיו בלי הצבא שלנו. מקווה שיהיה לך נוח על הכיסא שלך היום בשולחן החג בזמן שהם מגנים עלינו.
באמת מאיפה אנשים כמוך מגיעים שיאוו
היית מת עכשיו בלי הצבא שלנו. מקווה שיהיה לך נוח על הכיסא שלך היום בשולחן החג בזמן שהם מגנים עלינו.
באמת מאיפה אנשים כמוך מגיעים שיאוו
יש לנו צבא מאד חזק רק מזכירה את כל המלחמות שעברנו שכולם רצו להרוג אותנו אבל נשארנו בחיים אתה צריך להגיד תודה לצבא במקום להתבכיין כמה הצבא שלנו חרא בא לך לשנות משהו לך לצבא תלמד קצת מה אנשים עוברים שם לך לקרבי נראה אם תחזור משם בחיים. קל להגיד אבל כשאתה באמת נמצא שם במלחמה הזאת זה כבר יותר קשה...
אנונימית
אבל למה אתה חי בסרט?
תאמין לי שלנצח את כל המדינות הסובבות אותנו בשישה ימים שווה ערך או כנראה אפילו דורש יותר כישורים מלנצח את רוסיה.
אתה מדבר על צבא שבכל קנה מידה מקצועי תמיד מדורג כאחד הצבאות החזקים בעולם והכי מיומנים (*דווקא* בגלל שאנחנו נתונים באיום תמידי מצד שכנינו הערבים.), כל צבאות העולם באים ללמוד מאיתנו ובמיוחד צבא ארצות הברית שמבצע איתנו כמה וכמה תרגילים משותפים (כמו שהיה לפני כמה זמן) ותמיד מציינים שהם לומדים מאיתנו ומהמיומנויות של צה"ל, אז נראה לי שקצת התבלבלת...
תאמין לי שלנצח את כל המדינות הסובבות אותנו בשישה ימים שווה ערך או כנראה אפילו דורש יותר כישורים מלנצח את רוסיה.
אתה מדבר על צבא שבכל קנה מידה מקצועי תמיד מדורג כאחד הצבאות החזקים בעולם והכי מיומנים (*דווקא* בגלל שאנחנו נתונים באיום תמידי מצד שכנינו הערבים.), כל צבאות העולם באים ללמוד מאיתנו ובמיוחד צבא ארצות הברית שמבצע איתנו כמה וכמה תרגילים משותפים (כמו שהיה לפני כמה זמן) ותמיד מציינים שהם לומדים מאיתנו ומהמיומנויות של צה"ל, אז נראה לי שקצת התבלבלת...
troll alert
זה טרול משועמם אל תתייחסו בצחוק אפילו.
זה טרול משועמם אל תתייחסו בצחוק אפילו.
אנונימית
צבא חרא? אחי תקפו אותנו מדינות ערב מכל הכיוונים ואנחנו והמדינה הקטנה שלנו והצבא ניצחנו אותן אז מה הטענה שלך בדיוק?
תעשה טובה ותהיה בשקט
לא נכון
לא נכון
אנונימית
אין לנו את הצבא הכי חזק בעולם זה פשוט שקר הצבא שלנו כל מאוד טוב. 15 בעולם למדינה מאוד קטנה זה מעולה אז לא להוריד ממנו אבל אנחנו ממש לא הכי טובים
^^ מה עם צבא ארצות הברית או צבא סין?
אתה פשוט חסר בושה וכפויי טובה.
הצבא מגן עליך, על המשפחה שלך, הם עובדים כל כך קשה בשביל שלא יקרה לנו כלום.
איך אתה מעז בכלל לשפוט אותם?
אני מכירה את זה כל כך מקרוב בגלל שחבר שלי עכשיו באשכרה עזה ונלחם שם בערבים האלה! ואני מתה מפחד שיקרה לו משהו.
אתה באמת דוחה אותי, קצת תעריך מה שהמדינה עושה בשבילך.
הצבא מגן עליך, על המשפחה שלך, הם עובדים כל כך קשה בשביל שלא יקרה לנו כלום.
איך אתה מעז בכלל לשפוט אותם?
אני מכירה את זה כל כך מקרוב בגלל שחבר שלי עכשיו באשכרה עזה ונלחם שם בערבים האלה! ואני מתה מפחד שיקרה לו משהו.
אתה באמת דוחה אותי, קצת תעריך מה שהמדינה עושה בשבילך.
הצבא שלנו מצויין, הבעיה היא במערכת וביחס שלה לחיילים.
אנונימית
אבל למה שנצא למלחמה מול הרוסים? שרדנו כל כך הרבה מלחמות אז כנראה זה אומר שהצבא שלנו חזק, אני לא אחד מאלה שאומרים שזה הצבא הכי חזק בעולם כי אני לא יודע איך צבאות אחרים נראים, יכול להיות שצבא רוסיה חזק יותר אבל זה לא רלוונטי כי אנחנו לא במלחמה עם רוסיה, אבל אם שרדנו כל כך הרבה מבצעים ומלחמות צבא חלש זה לא
הצבא שלנו בהחלט מרשים במיוחד למדינה קטנה זה נכון
אנשים תמשיכו לחיות בשקר שהצבא שלנו הכי טוב ותנו מינוסים לאנשים שאומרים את האמת. אבל זה לא משנה אנחנו ממש לא הצבא הכי טוב דיי לשקר
זה באמת שלא משנה.
כי כמו שאמרו אנחנו צבא חזק מאוד יחסית למדינה קטנה
כי כמו שאמרו אנחנו צבא חזק מאוד יחסית למדינה קטנה
לילד עם פרצוף-
ברור שהצבא שלנו לא הכי טוב, אבל כמו שאני והרבה אנשים אמרנו, על פי קנה מידה מקצועי ובינלאומי צה"ל הוא אחד מהצבאות הכי טובים בעולם.
ברור שהצבא שלנו לא הכי טוב, אבל כמו שאני והרבה אנשים אמרנו, על פי קנה מידה מקצועי ובינלאומי צה"ל הוא אחד מהצבאות הכי טובים בעולם.
נכון ואתם יודעים בזכות מי אנחנו צבא חזק? usa
ומצבא חזק להגיד הצבא הכי טוב בעולם זה פשוט בורות
ומצבא חזק להגיד הצבא הכי טוב בעולם זה פשוט בורות
צודק הצבא שלנו הוא לא הכי חזק אבל בין החזקים בעולם ובתכלס זה מה שאנחנו צריכים צבא שיכול להגן מדינה שלנו (גם אם הוא לא מקום ראשון בעולם אלה רק כמה מקומות אחרי). הבדל בין צבא שלנו ולבין צבא רוסיה שהצבא שלנו זה העיקר העבודה שלו הוא הגנה וברוסיה זה נטו בעיקר אגו (במיוחד של פוטין) אני יכולה להגיד לך מנסיון אני טסתי לרוסיה כדי לבקר את משפחה שברוסיה הכלכלה שם על פנים אתה יכול לראות בניינים מאוד יפים ויקרים ואז אתה רק עובר את כביש אתה מגיע למקום כמו כפר בתים לא משהו וכבשי עפר. הרבה מאוד כסף (כסף שברוסיה גם ככה לא שווה הרבה) הולך על צבא ובגלל זה הצבא ברוסיה ממש חזק כי חלק מאוד נכבד מהכסף הולך לצבא
שואל השאלה עזוב כולם כאן ילדים קטנים מתלהבים מהצבא, אין טעם לשאול אותם על זה.
תראה אתמול מה הם הגיבו כששאלו כאן על הצבא ועל זה שחיילים הם לא גיבורים
קיצר תתעלם מהם
תראה אתמול מה הם הגיבו כששאלו כאן על הצבא ועל זה שחיילים הם לא גיבורים
קיצר תתעלם מהם
אנונימית
מה הכוונה בהכי טוב? הכי חזק?
הכי חזק אנחנו לא
אבל אם אומרים הכי טוב אתם יודעים כמה נשקים מתוחכמים ישראל ממציאה?
אם רק היה לנו את המשאבים של ארצות הברית או רוסיה ועם מה שהולך לנו עכשיו הייתם רואים עוד הרבה דברים מעניינים מהצבא שלנו.
אנחנו מאורגנים יחסית טוב עם הבעיות שלנו שגם תורם.
אבל הכי חזקים אנחנו לא. בוא נגיד אבל שעדיין לא מומלץ לנסות את החוזק...
הכי חזק אנחנו לא
אבל אם אומרים הכי טוב אתם יודעים כמה נשקים מתוחכמים ישראל ממציאה?
אם רק היה לנו את המשאבים של ארצות הברית או רוסיה ועם מה שהולך לנו עכשיו הייתם רואים עוד הרבה דברים מעניינים מהצבא שלנו.
אנחנו מאורגנים יחסית טוב עם הבעיות שלנו שגם תורם.
אבל הכי חזקים אנחנו לא. בוא נגיד אבל שעדיין לא מומלץ לנסות את החוזק...
אתה פשוט נוראי
במקום ךהגיד להם תודה עך זה שהפ מגינים עלינו זה מה שאתה אומר. פשוט עצוב.
הם נמצאים שם עכשיו במקום להיות עם המשפחה בחג, בליל הסדר. הם שם. כדי להגן עלינו!
מי המציאו אץ כיפת ברזל? מי עובד על הטילים? מי זה שמוקפץ ממקום למקום כדי להגן עלינו? מי?!
תסתום ותגיד תןדה.
במקום ךהגיד להם תודה עך זה שהפ מגינים עלינו זה מה שאתה אומר. פשוט עצוב.
הם נמצאים שם עכשיו במקום להיות עם המשפחה בחג, בליל הסדר. הם שם. כדי להגן עלינו!
מי המציאו אץ כיפת ברזל? מי עובד על הטילים? מי זה שמוקפץ ממקום למקום כדי להגן עלינו? מי?!
תסתום ותגיד תןדה.
הצבא שלנו מקום 15 בעולם.
ילד עם פרצוף.. נכון ארה"c עוזרת לנו תקציבית אבל אתה יודע עוד כמה מדינות ארה"ב עוזרת והם עדיין במצב שהם נמצאים בו? הרבה...
אז הרבה קרדיט מגיע לארצות הברית על העזרה אבל אנחנו עשינו מהצבא הזה (והמדינה) מה שהוא ארה"ב אפילו קונה מאיתנו טכנולוגיות חדשניות בגלל כמה שהמצב מיוחד בארץ
אז הרבה קרדיט מגיע לארצות הברית על העזרה אבל אנחנו עשינו מהצבא הזה (והמדינה) מה שהוא ארה"ב אפילו קונה מאיתנו טכנולוגיות חדשניות בגלל כמה שהמצב מיוחד בארץ
יש לנו אחלה הישגים עם הצבא, במיוחד שכולם תוקפים אותנו
נו באמת עוד מישהו שחושב שיש לנו את הצבא הכי טוב. אפילו לא קרוב
סטטיסטית מתוך 161 מדינות (בערך) מקום 15 זה קרוב...
אין לנו את הצבא הכי חזק בעולם אבל אנחנו נמצאים במקום מכובד יחסית למדינה קטנה.
לא אמרתי שלא. מקום 15 זה מעולה ואני גאה במדינה שלנו. אבל אנחנו ממש לא הכי טובים
עוד פעם שאלות מפגרות.. האתר צריך לחסום את המשתמשים שלכם
בסדר נכון הכי טובים זה לא.. אנשים אומרים את זה בגלל תחושה של גאווה שיש להם מהמדינה וההישגים שלה
הצבא ה"חרא" הזה הם מי ששומרים עליך כדי שאת תשבי בבית שלך.
גודס זה טרול אל תתני לו תשומת לב
עדיף שיהיה ככה, הצבא שלנו מספיק חזק כדי להגן על המדינה, לא צריך את הצבא הכי חזק בעולם ולשפוך את כל הכסף על צבא ובסוף לא נשאר כסף לחינוך, בריאות וכו', היה עדיף שיהיה צבא יותר חזק ושלא יהיו בתי חולים?
שואל השאלה:
מקרה אלאור אזריה הוכיח הכל
מקרה אלאור אזריה הוכיח הכל
damn i'm daniel
הוא עבר על חוק לא משנה הרג לא הרג הוא עשה משהו נגד החוק מגיע לו ללכת לכלא
יש לנו את הצבא בין החזקים בעולם וגם כליה הנשק שלנו הכי חזקים.
הרבה מדינות בעולם קונות ממנו כלי נשק
אם אתה לא מאמין זה היה בחדשות לפני כמה ימים
הרבה מדינות בעולם קונות ממנו כלי נשק
אם אתה לא מאמין זה היה בחדשות לפני כמה ימים
אנונימי
וגם בטורקיה יש צבא חזק... ככל הנראה הצבא הכי חזק במזרח התיכון
סאנז מדינות גדולות יותר במצב שונה מישראל עם אוכלוסיה גדולה יותר יכולה להרשות לעצמה דברים אחרים
ומקרה אליאור (אני מתחיל לחשוד שילד עם פרצוף זה שואל השאלה מה הקטע שלך בדיוק) לא הוכיח שום דבר.. חיילים בצבא האמריקאי היה משתין על שבויים מוסלמים ומצלם את זה. אל תפתח את מקרה אליאור כי זה מקרה נקודתי אין לו קשר לשלה
ומקרה אליאור (אני מתחיל לחשוד שילד עם פרצוף זה שואל השאלה מה הקטע שלך בדיוק) לא הוכיח שום דבר.. חיילים בצבא האמריקאי היה משתין על שבויים מוסלמים ומצלם את זה. אל תפתח את מקרה אליאור כי זה מקרה נקודתי אין לו קשר לשלה
בוא נראה אותך מסתדר בלי צבא כן?
כנראה שהערבים היו עוברים את הגדר והיית נשאר הומלס :)
כנראה שהערבים היו עוברים את הגדר והיית נשאר הומלס :)
אנונימית
איך אני יכול להיות שואל השאלה
ענית מהר מדי על התגובה שלו על אליאור ממש סמוך אחד לשני בהתחשב בתשובות אחרות שלך באתר אני עדיין לא סבור אם אתה אוהב להטריל או לא - אמרתי חושד.. לא אמרתי בטוח
אתה יודע ששואל השאלה עונה כתוב שזה הוא נכון?
די כבר עם ספאמים כאלה
זה בדיוק כמו אתמול
והנה התשובה לאתמול
"אני אולי לא בצבא,
מה שאומר שאני לא יודעת איך זה להיות במסגרת כזאת של חוקים וכללים ושאם לא מקשיבים למישהו אז אני היה עוד זמן מחוץ לבית או אכנס לכלא או אפילו אם אני גובניק אז נשאר עוד כמה שעות בבסיס.
אבל אני כן יודעת שכתושבת הדרום אני ממש אוהבת את הצבא שאשכרה נותן לי הרגשה שאני מוגנת בבית שלי.
בזמן שמחר לכל עם ישראל ואישתו יש חג יש אנשים שיושבים על הגדר ושומרים עליך כדי שאת תוכלי להנות בגלל שהגזרה דלוקה ועם כל מה שקורה פה הם מגינים עליך.
המשפחה שלי היא שכולה... ואחד הדודים מת בזמן השירות בצבא כשהוא היה סך הכל בן 19... כשאני מדמיינת את עצמי בגיל 19 אני רואה את עצמי עושה שירות מלא ואחריו מתחילה את החיים. הוא לא הגיע לשם.
הוא מת כבר 17 שנה, אני לא זיכיתי להכיר אותו... וזה חבל לי... אבל אם הוא עזר להגן על המדינה אז זה כנראה היה שווה את זה ( לא שווה לאבד חיים אבל... הוא הציל את חייהם של אחרים אז זה חצי נחמה).
כשהוא נקבר היה לידו עוד קבר אחד של מישהו שמת לפני 19 שנה... הייתי לפני פחות מחודש באזכרה והוא קבור בחלקה הצבאית ועכשיו יש שם בערך 18 קברות, כלומר יש שם עוד 16 אנשים שמתו בעת מלחמות.. מבצעים... מחבלים.. וגם תוך כדי אימונים.. וכל זה על מנת לשמור עליך.
והצבא מכריח אנשים לשרת בו ולא נותן את זה כזכות כי אחרת הרבה אנשים היו מוותרים על זה... ומה לעשות שאנחנו מדינה של סך הכל 8,809,200 תושבים בחודש ינואר על פי הלשכה לסטטיסטיקה.. מתוכם יש גם זקנים מבוגרים הורים ילדים נערים ותינוקות... לפי נתונים מ2015 יש כ-176,500 חיילים, מתוכם 42,000 חיילים בקבע ובנוסף 445,000 חיילים במילואים.
עכשיו אם נספור את החללים שמתו בכל מלחמה פיגוע או אפילו תאונה תראי שהמספר הזה גם גדול. ביום הזיכרון ה'תשע"ז (2017) מניין חללי מערכות ישראל הוא 23,545, ואם לא היו מכריחים חיילים להתגייס המספר של החיילים היה נמוך משמעותית, כי אף אחד לא רוצה להיות שלוש שנים במסגרת וכולם רוצים לקפוץ ולרוץ קדימה... וכנראה שגם מניין החללים היה יותר גבוהה
אנחנו לא צבא ארצות הברית, שנותן לאנשים לבחור אם ללכת לצבא או לא.. ואי אפשר גם להשוות בננו לבין מדינות אחרות מכיוון שאם ניקח לדוגמא את צבא ארצות הברית אז הם הרבה יותר אזרחים מאיתנו ולכן גם סך האנשים שבגיל המתאים לצבא גדול יותר, לארצות הברית יש סוג של הסכם שלום עם קנדה ואף מדינה לא מאיימת עליהם, הם לא חווים טרור על בסיס יומיומי כמונו ואצלם כל אזרח יכול להחזיק נשק.
אצלנו זה לא ככה.
אצלנו האוכלוסיה שמתאימה לשרת בצבא היא הרבה פחות, בערך כ 1%.
אנחנו מוקפים באויבים שכל שנייה יכולים לתקוף מכל פינה אפשרית וגם הסכמי השלום לא יחזיקו במקרה של תקיפת חמאס, חיזבאללה, או דעאש שרק רוצים להרוג אותנו, אנחנו חווים טרור ואיומי טרור על בסיס יומיומי ואצלנו לא כל אזרח יכול לקנות נשק כי באלו
מצד שני בזכות הצבא החזק שלנו אנחנו מוגנים תמיד, אנחנו אחד הצבאות החזקים בעולם, ובגלל שבמדינה שלנו כל כך רגילים ומורגלים לפיגועים ומלחמות אז אנחנו פועלים הרבה יותר מהר ונכון ומונעים מהרבה אנשים למות שלא לצרוך וסתם בגלל בזבוז זמן יקר.
ארצות הברית זה לא הצבא הכי חזק בעולם הוא לא מתקדם כמונו והוא גם לא חכם כמונו. אצלם לא מורגלים לאירועי טרור או מלחמות ובגלל זה היו להם הרבה הרוגים במלחמה מול אפגניסטן, וייטנאם או עיראק... ובגלל שהם לא רגילים לטרור ולא יודעים מה לעשות במקרה כזה בטבח בלאס וגאס נרצחו 59 בני אדם ונפצעו 527.
אז יש לנו צבא חזק והגובניקים זה אלה שיושבים במשרדים מטפלים בטפסים ומסמכים שעוזרים ללוחמים אחרים להתקבל ליחידות הלוחמות בשטח, עוזרים לנהל את צהל, שומרים על קשר בין כל היחידות ובאמת עוזרים וכל אלה שבמודיעין אולי נחשבים גובניקים אבל הם לא כי הם יושבים שעות ומאזינים וחוקרים ועושים הכל כדי להעביר מידע שיעזור יותר מאוחר לחיילים בשטח לסכל ולנטרל מחבלים... אם תורידי חלק אחד מהשרשרת כולה תתפרק.
ולסיכום אם את לא אוהבת את הצבא או לא מבינה במה הוא כל כך חשוב ובמה הוא עוזר לך אני מכבדת את הדעה שלך כבן אדם אבל חושבת שאת טועה... ושאם את כל כך לא אוהבת אותו את תמיד יכולה לעזוב את המדינה... אף אחד לא מכריח אותך להישאר פה.
חבל שאני רק בת 14 והבנתי כמה כל המערכת של הצבא חשובה, ואת אחרי הצבא ועדיין לא מבינה את זה ואפילו מזלזלת בזה."
זה בדיוק כמו אתמול
והנה התשובה לאתמול
"אני אולי לא בצבא,
מה שאומר שאני לא יודעת איך זה להיות במסגרת כזאת של חוקים וכללים ושאם לא מקשיבים למישהו אז אני היה עוד זמן מחוץ לבית או אכנס לכלא או אפילו אם אני גובניק אז נשאר עוד כמה שעות בבסיס.
אבל אני כן יודעת שכתושבת הדרום אני ממש אוהבת את הצבא שאשכרה נותן לי הרגשה שאני מוגנת בבית שלי.
בזמן שמחר לכל עם ישראל ואישתו יש חג יש אנשים שיושבים על הגדר ושומרים עליך כדי שאת תוכלי להנות בגלל שהגזרה דלוקה ועם כל מה שקורה פה הם מגינים עליך.
המשפחה שלי היא שכולה... ואחד הדודים מת בזמן השירות בצבא כשהוא היה סך הכל בן 19... כשאני מדמיינת את עצמי בגיל 19 אני רואה את עצמי עושה שירות מלא ואחריו מתחילה את החיים. הוא לא הגיע לשם.
הוא מת כבר 17 שנה, אני לא זיכיתי להכיר אותו... וזה חבל לי... אבל אם הוא עזר להגן על המדינה אז זה כנראה היה שווה את זה ( לא שווה לאבד חיים אבל... הוא הציל את חייהם של אחרים אז זה חצי נחמה).
כשהוא נקבר היה לידו עוד קבר אחד של מישהו שמת לפני 19 שנה... הייתי לפני פחות מחודש באזכרה והוא קבור בחלקה הצבאית ועכשיו יש שם בערך 18 קברות, כלומר יש שם עוד 16 אנשים שמתו בעת מלחמות.. מבצעים... מחבלים.. וגם תוך כדי אימונים.. וכל זה על מנת לשמור עליך.
והצבא מכריח אנשים לשרת בו ולא נותן את זה כזכות כי אחרת הרבה אנשים היו מוותרים על זה... ומה לעשות שאנחנו מדינה של סך הכל 8,809,200 תושבים בחודש ינואר על פי הלשכה לסטטיסטיקה.. מתוכם יש גם זקנים מבוגרים הורים ילדים נערים ותינוקות... לפי נתונים מ2015 יש כ-176,500 חיילים, מתוכם 42,000 חיילים בקבע ובנוסף 445,000 חיילים במילואים.
עכשיו אם נספור את החללים שמתו בכל מלחמה פיגוע או אפילו תאונה תראי שהמספר הזה גם גדול. ביום הזיכרון ה'תשע"ז (2017) מניין חללי מערכות ישראל הוא 23,545, ואם לא היו מכריחים חיילים להתגייס המספר של החיילים היה נמוך משמעותית, כי אף אחד לא רוצה להיות שלוש שנים במסגרת וכולם רוצים לקפוץ ולרוץ קדימה... וכנראה שגם מניין החללים היה יותר גבוהה
אנחנו לא צבא ארצות הברית, שנותן לאנשים לבחור אם ללכת לצבא או לא.. ואי אפשר גם להשוות בננו לבין מדינות אחרות מכיוון שאם ניקח לדוגמא את צבא ארצות הברית אז הם הרבה יותר אזרחים מאיתנו ולכן גם סך האנשים שבגיל המתאים לצבא גדול יותר, לארצות הברית יש סוג של הסכם שלום עם קנדה ואף מדינה לא מאיימת עליהם, הם לא חווים טרור על בסיס יומיומי כמונו ואצלם כל אזרח יכול להחזיק נשק.
אצלנו זה לא ככה.
אצלנו האוכלוסיה שמתאימה לשרת בצבא היא הרבה פחות, בערך כ 1%.
אנחנו מוקפים באויבים שכל שנייה יכולים לתקוף מכל פינה אפשרית וגם הסכמי השלום לא יחזיקו במקרה של תקיפת חמאס, חיזבאללה, או דעאש שרק רוצים להרוג אותנו, אנחנו חווים טרור ואיומי טרור על בסיס יומיומי ואצלנו לא כל אזרח יכול לקנות נשק כי באלו
מצד שני בזכות הצבא החזק שלנו אנחנו מוגנים תמיד, אנחנו אחד הצבאות החזקים בעולם, ובגלל שבמדינה שלנו כל כך רגילים ומורגלים לפיגועים ומלחמות אז אנחנו פועלים הרבה יותר מהר ונכון ומונעים מהרבה אנשים למות שלא לצרוך וסתם בגלל בזבוז זמן יקר.
ארצות הברית זה לא הצבא הכי חזק בעולם הוא לא מתקדם כמונו והוא גם לא חכם כמונו. אצלם לא מורגלים לאירועי טרור או מלחמות ובגלל זה היו להם הרבה הרוגים במלחמה מול אפגניסטן, וייטנאם או עיראק... ובגלל שהם לא רגילים לטרור ולא יודעים מה לעשות במקרה כזה בטבח בלאס וגאס נרצחו 59 בני אדם ונפצעו 527.
אז יש לנו צבא חזק והגובניקים זה אלה שיושבים במשרדים מטפלים בטפסים ומסמכים שעוזרים ללוחמים אחרים להתקבל ליחידות הלוחמות בשטח, עוזרים לנהל את צהל, שומרים על קשר בין כל היחידות ובאמת עוזרים וכל אלה שבמודיעין אולי נחשבים גובניקים אבל הם לא כי הם יושבים שעות ומאזינים וחוקרים ועושים הכל כדי להעביר מידע שיעזור יותר מאוחר לחיילים בשטח לסכל ולנטרל מחבלים... אם תורידי חלק אחד מהשרשרת כולה תתפרק.
ולסיכום אם את לא אוהבת את הצבא או לא מבינה במה הוא כל כך חשוב ובמה הוא עוזר לך אני מכבדת את הדעה שלך כבן אדם אבל חושבת שאת טועה... ושאם את כל כך לא אוהבת אותו את תמיד יכולה לעזוב את המדינה... אף אחד לא מכריח אותך להישאר פה.
חבל שאני רק בת 14 והבנתי כמה כל המערכת של הצבא חשובה, ואת אחרי הצבא ועדיין לא מבינה את זה ואפילו מזלזלת בזה."
אלא אם שואל שאלה לא יכול לכתוב גם אנונימי וגם הוא במקרה הזה אתה לא. אבל מה לעשות ההטרלות באתר פה זה משהו מדהים שאנשים מוצאים בזה משהו הגיוני.
צודק זה אוטומטי בלי אפשרות להתנתק מהשאלה
אי אפשר להוריד את האנונימי ששואלים שאלה -,- אתה לא חדש פה אתה אמור לדעת את זה
^^^^פאק אין לי מילים ( לא ציניות לגמרי, באמת שאין לי מילים כי זה מרגש לקרוא את זה )
אתה יודע כמה שאלות שאלתי באתר הזה? 3 אולי נראה לי.. וגם אז לא בדקתי אך זה מתנהל
שאנל יופי של תשובה
חברים לא להתרגש זה כולה טרול מה שלא תגידו הוא יגיב ככה..
אתה לא יודע כמה הם תורמים למדינה וכמה עוזרים
קודם כל אני בת
ואין לך מה להגיד אז אתה בא על אמא?
תקשיב טוב אנשים כמוך מוזמנים להיכנס עמוק עמוק לתחת של עצמם ולחכות שם קצת עד שיתבגרו, אעלק עבריין מקלדת.
לא מעוניינת להכנס איתך לריבים, עדיף שתצא לשלום לרוסיה שלך ותהיה בצבא שם
לא צריך מישהו כמוך למדינה ולצבא שלנו
ואין לך מה להגיד אז אתה בא על אמא?
תקשיב טוב אנשים כמוך מוזמנים להיכנס עמוק עמוק לתחת של עצמם ולחכות שם קצת עד שיתבגרו, אעלק עבריין מקלדת.
לא מעוניינת להכנס איתך לריבים, עדיף שתצא לשלום לרוסיה שלך ותהיה בצבא שם
לא צריך מישהו כמוך למדינה ולצבא שלנו
לא מבינה מה אתם עושים כזה עניין... בסך הכל שאלה...
תלמד להעריך לפעמים, אם לא היה לנו את הצבא המדהים שלנו אתה לא היית פה היום אז תסתום תפה שלך ותעריך את זה שאנשים מתים בשביל להגן עליך, שתדע לך שבביטחון אנחנו אחת המדינות הכי מתקדמות בעולם, גם בצבא שלנו יש טנקים ב'ווי של כמה מיליארדי דולרים, ובוא לא נתחיל לדבר על כיפת ברזל, שזאת המצאה ישראלית שבזכותה כמעט ואף אחד לא מת בצוק איתן ועמוד ענן, אז תסתום תפה שלך ותגיד תודה
wtf אתה בן 8?
שואל השאלה:
לא בן 10
לא בן 10
damn i'm daniel
10-2=8?
אנונימי
אנשים זה טרול.. לא להגיב יותר מעבר למה שהגבנו זהו אין צורך
אתה מוזמן ללכת להלחם במקום החיילים ואז תבין איזה עבודה הם עושים ולהגיד לך משהו, אתה חצוף מאוד, הבן זוג שלי בחטיבת חוד גבעתי ואני מרגישה כמה זה קשה וכמה הם לא נחים. חבר שלי חוזר משבועות שכל הגוף שלו פצוע ושבור, הוא חוזר גמור אין לך זכות בכלל לדבר אם אתה לא שם
אבל הגגע ענית
מסכימה
אנונימית
^אבא שלי רוסי והוא היה בצבא קבע
סורי הבנתי לא נכון חשבתי שאמרת שרוסים לא מתגייסים
שואל השאלה, חחח תאמין לי כולם פה מעדיפים שתטוס לרוסיה מצידי תתקע בסיביר ללא בגדים, ובבקשה אל תחזור, תעשה פה טובה לכולם יאללה?
מה אתה מבין? יש אשכרה חיילים שעכשיו סוגרים חג בצבא בשביל לשמור עלינו כל החג, אז צבא על הפנים? מי אתה שתדבר ככה על החיילים שלנו?
ואי השאלה הזאת מזכירה לי מאוד שאלה שהייתה מאוד מאוד מזמן מי שחורש על סטיפס זוכר
אנונימית
איך אתה מעיז לדבר ככה? הם שם שומרים עלינו, ולא איתנו בחג כדי שאנחנו נוכל לשבת סביב שולחן החג כמו בני אדם ובידיעה, שיש לנו צבא מדהים!
לא נאה לך, אתה מוזמן לעזוב את הארץ, עדיף שלא יהיו אנשים כמותך!
לא נאה לך, אתה מוזמן לעזוב את הארץ, עדיף שלא יהיו אנשים כמותך!
לך תילחם אתה חצוף וכפוי טובה שכמוך.
אתה תהנה לך היום בערב חג בזמן שהם בגדה נלחמים כדי שחס וחלילה אתה לא תיפגע.
בושה שהצבא שלנו והחיילים הגיבורים שלנו צריכים לשמור על בן אדם שפל כמוך.
אתה צריך לנשק להם את הרגליים ולהודות להם!
אתה תהנה לך היום בערב חג בזמן שהם בגדה נלחמים כדי שחס וחלילה אתה לא תיפגע.
בושה שהצבא שלנו והחיילים הגיבורים שלנו צריכים לשמור על בן אדם שפל כמוך.
אתה צריך לנשק להם את הרגליים ולהודות להם!
פשוט גועל נפש.. תראה את ההיסטוריה של העם ותראה איזה מלחמות היו ושרדנו הכל כמו גיבורים ובעזרת השם אנחנו גם נשרוד הכל, באמת שזה הצבא הכי חזק בעולם ואלוקים איתנו. עכשיו במקום לבלבל במוח אני רוצה לראות אותך עומד בגבול או בכללי סופג את כל מה שהחיילים האלה סופגים כל יום מחדש רק כדי לשמור עלינו. אתה פשוט בן אדם כפויי טובה ואני מאוד מתביישת שיש כאלה אנשים במדינה שלנו. הרבה חיילים אפילו לא יחזרו הביתה לחג כדי שנוכל לעבור את החג הזה בביטחה ובשלום. ושבורא עולם ישמור על כל החיילים שלנו הגיבורים שלנו ושאנשים כמוך יקבלו את מה שמגיע להם. פשוט מגעיל
מישל כהן רוסים ברוסיה האמת עושים את זה בשביל הכיף וטובלים במים קפואים בחורף. עכשיו אל תתנו לו לרגש אתכם עזבו זה סתם טרול - "אדם ששואף הנאה מהתרגשות וסבל של אחרים". אתם מאכילים את הטרול
הנה עוד חי בסרט שניסה להגיע לעמוד הראשי וגם הצליח...
אני חייל בצה"ל במקרה, והצבא שלנו ממש אבל ממש אבל ממש לא על הפנים
אנחנו הצבא הכי מוסרי בעולם והעוצמה שלנו מאוד חזקה, חיל האוויר שלנו הוא הכי מתקדם וחזק בעולם, אולי הכוח אדם שלנו לא הכי וואו.. אבל עובדה - 5 מדינות ניצחנו וכצבא מאוחד אנחנו נוכל להתגבר על כל מכשול! בושה בכלל שאני צריך להסביר את זה שבלי הצבא שלנו אנחנו מזמן כבר לא היינו מתקיימים
ההשוואה שלך למדינה שגדולה פי 80 מאיתנו ממש מטופשת.. זה כמו שאני אגיד שאני על הפנים.. נמלה אני יכול להרוג אבל בוא נראה אותי הורג אריה.. באמת
קצת טקאט
אנחנו הצבא הכי מוסרי בעולם והעוצמה שלנו מאוד חזקה, חיל האוויר שלנו הוא הכי מתקדם וחזק בעולם, אולי הכוח אדם שלנו לא הכי וואו.. אבל עובדה - 5 מדינות ניצחנו וכצבא מאוחד אנחנו נוכל להתגבר על כל מכשול! בושה בכלל שאני צריך להסביר את זה שבלי הצבא שלנו אנחנו מזמן כבר לא היינו מתקיימים
ההשוואה שלך למדינה שגדולה פי 80 מאיתנו ממש מטופשת.. זה כמו שאני אגיד שאני על הפנים.. נמלה אני יכול להרוג אבל בוא נראה אותי הורג אריה.. באמת
קצת טקאט
אנונימי
זה בגלל שמזינים את הטרול...
אדם שהשאיפה שלו זה להגיע לעמוד הראשי בסטיפס זה לא בדיוק אדם עם הרבה שאיפות בוא נעצור את זה כאן ותראו כשתפסיקו להזין טרולים המצב ישתנה שיהיה חג שמח לכולם
אדם שהשאיפה שלו זה להגיע לעמוד הראשי בסטיפס זה לא בדיוק אדם עם הרבה שאיפות בוא נעצור את זה כאן ותראו כשתפסיקו להזין טרולים המצב ישתנה שיהיה חג שמח לכולם
תפסיק לדבר שטויות, רוסיה מדינת עולם שלישית שהייתה מתה להיות במצב האקונומי של ישראל. רוצה לדבר על יחסי כוחות בין צבאות? אין בעיה, בוא נראה את צבא רוסיה נגד צבא ארהב, דביל.
אנונימי
אני בשוק מאנשים בסטיפס כמה הם תת רמה יש לנו את הצבא הכי טוב בעולם! מי שיש לו בעייה יכול לעזוב תארץ ללכת לעזאזל בוא ניראה אותך מדבר ככה בפנים מולי הייתה מקבל מכות תת רמה משחק גיבור במחשב אה מפגר
רק מזכיר מה קרה השבוע ברוסיה - קניון עלה באש וכמעט 300 ילדים נשרפו למוות.. וההתנהלות במהלך השריפה הייתה אחת הביזיוניות שיש.. אם לא ההכי ביזיוניות בעולם.. לא הייתה שום אזעקת שריפה ולא היו שום עובדי בטיחות שידעו מה לעשות ונתנו פשוט למבנה לבעור ביחד עם כל האנשים
בישראל כל כמה חודשים עושים תרגולות של שריפה ודואגים שהכל יהיה כסדרה אם קורה שפורצת שריפה..
אז שרוסיה קודם תלמד לנהל מבנה עם מאות אנשים שבוער לפני שהיא יוצאת למלחמה עם ישראל
בישראל כל כמה חודשים עושים תרגולות של שריפה ודואגים שהכל יהיה כסדרה אם קורה שפורצת שריפה..
אז שרוסיה קודם תלמד לנהל מבנה עם מאות אנשים שבוער לפני שהיא יוצאת למלחמה עם ישראל
בריטני ספירס המלכה של חיי, בואי לא נתחיל עכשיו להשוות, בישראל גם יש הרבה מינוסים, מחבל דוקר אותך אם אתה מחזיר לו אתה בכלא, משלמים לערבים כסף על זה שהורגים אותנו, ועוד מלא
אנונימית
ממש אבל ממש לא
אני אישית מכיר את הנהלי פתיחה באש כי אני חייל, ואם מחבל מנסה לפגוע בך אתה רשאי לחסל אותו! מה שרשמתי, לחסל אותו! זה אומר לירות כדי להרוג אותו
מה שקרה עם אלאור אזריה זה סיפור אחר, אבל ברגע שמחבל מנסה לפגוע בך אתה אוטומטית דורך נשק ויורה בו.. וממש לא משלמים לו על זה כלום
לא דיברתי על זה אבל.. זה כבר גולש לפוליטיקה, עצם העבודה שהמדינה עם השטח הכי גדול בעולם לא הצליחה להתמודד עם מבנה בוער זה כבר מביך.. לא הייתה שום אזעקת שריפה ואף אחד העובדים כיבה אותה לפני השריפה.. אז אין מה להשוות למדינה עם שטח גדול אבל מצב אקונומי בפח לבין מדינה קטנה מאוד אבל עם מצב מאוד טוב גם מבחינה אקונומית וגם מבחינה צבאית
אני אישית מכיר את הנהלי פתיחה באש כי אני חייל, ואם מחבל מנסה לפגוע בך אתה רשאי לחסל אותו! מה שרשמתי, לחסל אותו! זה אומר לירות כדי להרוג אותו
מה שקרה עם אלאור אזריה זה סיפור אחר, אבל ברגע שמחבל מנסה לפגוע בך אתה אוטומטית דורך נשק ויורה בו.. וממש לא משלמים לו על זה כלום
לא דיברתי על זה אבל.. זה כבר גולש לפוליטיקה, עצם העבודה שהמדינה עם השטח הכי גדול בעולם לא הצליחה להתמודד עם מבנה בוער זה כבר מביך.. לא הייתה שום אזעקת שריפה ואף אחד העובדים כיבה אותה לפני השריפה.. אז אין מה להשוות למדינה עם שטח גדול אבל מצב אקונומי בפח לבין מדינה קטנה מאוד אבל עם מצב מאוד טוב גם מבחינה אקונומית וגם מבחינה צבאית
לא רק את חושב ככה
"רוסיה מדינת עולם שלישי" - עובדתית לא, בינתיים ב20 שנה אחרונות התוצר לנפש צמח פי 3 יותר מבישראל ולא דורש הרבה בשביל שיעקפו את ישראל. תעשיית חלל מפותחת, נשק, פטרוכימיה, מלא ממציאים ומדענים, כמה חברות טכנולוגית מידע גדולות. אנא לא לדבר שטויות אם לא יודעים.
אנונימית