3 תשובות
הסרטה אבל זה לפי מה שיותר מושך אותך לעשות..
לא יכול לעזור לך ככ לגבי תאטרון/להקה צבאית, אבל אלו מהיחידת הסרטה (צלמים צבאים וזה) באותה יחידה איתי והם ממש נחמדים ואין להם הרבה עבודה.
להקה צבאית לרוב ממה שאני רואה בקלפים נותנים רק לנדב גדג וידידה שלו לשיר
תאטרון די כיפי והייתי בכמה הצגות שלהם בחיל חינוך ואנשים זורמים כזה מכיר חלק
להקה צבאית לרוב ממה שאני רואה בקלפים נותנים רק לנדב גדג וידידה שלו לשיר
תאטרון די כיפי והייתי בכמה הצגות שלהם בחיל חינוך ואנשים זורמים כזה מכיר חלק
שואל השאלה:
ולמה?
ולמה?
אנונימית
באותו הנושא: