11 תשובות
לא כל כך.
אנונימית
לא כדאי
ממליץ שלא.
תלוי, אם אפשר לזהות אותך ואם כן, אכפת לך מזה?
רצוי שלא
לפחות לא של הפנים
הכי טוב בלי הפנים
לפחות במקרה שלי d:
זה לא עניין של רצוי או לא אם אין לך בעיה שאנשים ידעו איך את נראית/מי את אז לכי על זה ואם מישהו מזהה אותך בסטיפס אז סימן שגם הוא באתר :)
אם את רוצה לשאול שאלה ושלא ידעו שאת זאת ששאלת את יכולה לשאול אותה מאנונימי כך שאין בעיה גם מההיבט הזה.
שורה תחתונה: עשי מה שבא לך.
רצוי לא, מצוי כן
אנונימית
ממש ממש לא לדעתי
עדיף שלא
לא כדאי, בעיקר כי זה אנונימי ואני לפחות לא הייתי רוצה שמישהו יזהה אותי
לא, אני פחות ממליצה