4 תשובות
זה סוג של טוב נגיד עם ארוחה בלי שומן אפשר פשוט לאכול שקית קטנה של במבה זה חמאת בוטנים טבעית תכלס...
ברור זה בוטנים ובוטנים זה סוג של צמח לא?
ולא זה לא עושה כאב בטן
ולא זה לא עושה כאב בטן
זה לא כזה בריא אבל בין החטיפים הכי בריאים, וזה. לא אמור לעשות כאבים
לא, זה לא בריא כמו כל חטיף אחר
באותו הנושא: