5 תשובות
אם את מתכוונת שהמותניים שלך צרות יחסית לגוף אז כן.. אבל אם יש לך גוף רחב אזז זה קצת פחות יפה..:)
גזרת שעון חול זה מעלף. כמו גיטרה. מעלף מעלף מעלף.
כן היא מהממת!
לא ראיתי בחיים בת שיש לה מבנה גוף לא יפה.. ובאמת שראיתי המון בנות בחיים..
אנונימי
זה מהמם את.. גם לי יש כזה רק שאני צריכה להרזות קצת o_o
אנונימית
באותו הנושא: