התחברות הרשמה

אוף איזה באסה! אני באילת ויורד גשם ויש 20 מעלות! איך להפסיק להתבאס?

29 במרץ 2018, 07:59
חופשהקיץגשם    
2 תשובות
זה הכי כיף ^~^.
ל
לא תדע לעולם!!!
כן הגשם והאובך האלה מבאסים, גם אתמול היה
אבל וואלה פתחתי חלון ואני מרגיש שסבבה בחוץ, לא קר (אני גם באילת)
A
Anderune
באותו הנושא:
כמה עולה לעלות על הכדור באילת?
לבוש באילת בעונה זו - אם אני יורד לאילת בסופ"ש הזה, אני צריך ביגוד חם?
6 מעלות זה שלג? מאיזו מעלה יורד שלג?
אם אני יורד לאילת עם חבר אני יכול להשכיר חדר במלון (בני 15)?
כמה מעלות יש באילת עכשיו?
אוף איזה באסה
למה 27 מעלות עם 80% לחות, מרגיש יותר חם בהרבה מ40 מעלות ו10% לחות? למשל באילת הלוהטת הרבה יותר נוח מתל אביב
16 מעלות באילת נחשב קר?
פאק נו איזה באסה
בגלל שאין מע"מ באילת, בכמה המחיר יורד? נגיד אם נעליים של אדידס עולות 300 בעיר רגילה, כמה הן יעלו באילת?
כמה מעלות היום בהר אדר? כמה מעלות היום באילת?