2 תשובות
זה הכי כיף ^~^.
כן הגשם והאובך האלה מבאסים, גם אתמול היה
אבל וואלה פתחתי חלון ואני מרגיש שסבבה בחוץ, לא קר (אני גם באילת)
אבל וואלה פתחתי חלון ואני מרגיש שסבבה בחוץ, לא קר (אני גם באילת)
באותו הנושא: