6 תשובות
ברור
ברור שאפשר, אבל אין צורך
אנוני
כמובן שאפר לעשות הגדלת חזה גם אם יש לך מידה c אבל תזכרו שניתוח הגדלת חזה זה ניתוח לכל דבר עם כל הסיכונים והסיבוכים שיכולים להיות ובמיוחד ככל ששמים שתל גדול יותר יכול להיות יותר סיבוכים ולכן לא מומלץ
קישורים מצורפים:
אנונימית
כמובן
כן
אפשר לעשות ניתוח להגדלה גם ממידה f...
באותו הנושא: