4 תשובות
לא בדיוק
לוקח זמן לבנות גוף, לפחות כמה חודשים

לוקח גם זמן לאבד מסת שריר, גם לפחות כמה שבועות או חודשים ללא אימון
כל התהליכים האלה לוקחים זמן

באמת אם לא מתאמנים הגוף מפרק את השריר בשביל להפיק אנרגיה
אבל מספיק 2 או 3 אימונים בשבוע כדי להזכיר לגוף שהשרירים חשובים

הם פשוט מתפרקים כי הגוף לא צריך אותם יותר, אנרגיה מיותרת.
אם אתה מפסיק לתקופה יכולה להיות ירידה.
כן הם יהפכו לשומן