6 תשובות
היא לא חייבת לך כלום
שואל השאלה:
כי היא פשוט לא עונה..
ונראה לי שזה די ברור שהייתי ציני ואחרי זה שאלתי אותה שאלה אישית החלפתי נושא והיא לא ענתה אז מה אני אשם
אנונימי
שואל השאלה:
חח נכון היא לא חייבת לי כלום. בגלל זה אני משחרר
אנונימי
לא תגיד סורי לא הבנת אותי נכון וצחקתי וזה למה זהו לשחרר? למה שלא תסביר
יש כאלה שלא ממש מבינים בדיחות
בינתיים עדיף שתשחרר ואז תשאל אותה מה העליב אותה
לא שווה להתחיל עם מישהי שלא מבינה הומור..
שחרר