2 תשובות
לא, כמעט ולא רואים
הרבה שבור ולא ישר, חשבת על גשר ואולי טיפה שיננית? לא בגלל שאת לא מצחצחת או משהו אני אישית הולכת כל חצי שנה כי בכל זאת השיניים מצהיבות קצת.
אנונימית
באותו הנושא: