התחברות
הרשמה
בנות איזה גזרת תחתונים אתן בדרך כלל קונות? (אלה שקונות בaerie וכאלה)
26 במרץ 2018, 21:20
הלבשה תחתונה
תחתונים
מותגים
תשובה אחת
רגילים או ברזילאי
צ
צירוף מילים כלשהו
באותו הנושא:
בנות אתן לובשות לבית ספר חולצות צמודות או משוחררות בגזרת בנים כזאת?
בנות, באיזה גיל הפסקתן ללבוש תחתונים עם ציורים וקשקושים ועברתן לתחתונים נשיים יותר?
זה פדיחה ללבוש חולצה של גזרת בנים לבית ספר אם אני בת?
בנות איזה ג'ינס אתן יותר אוהבות, ג'ינס בגזרה גבוהה או ג'ינס בגזרה נמוכה?
בנות בבקשה תענו איזה סוג חברה תחתונים אתן לובשות?
איזה סוג תחתונים אתם לובשים עכשיו וצבעה בנים ובנות בבקשה לא למחוק תודה
בנות עם איזה תחתון אתן בדרך כלל? אני מתלבטת אני בדרך כלל שמה רגיל אבל לעבור למשהו אחר יותר נוח
בנים/בנות איזה טייץ הכי מחטב את הגוף כאילו צבע/גזרה (טייץ לספורט וזה)
שבנים מסתכלים על בנות מסוימות אז מדמינים איזה תחתונים לובשות או שמה יש מתחת לתחתונים? ומה הבנות מדמיינות?
יש לי ג'ינס כחול יחסית כהה, גזרה גבוהה, איזה צבע חולצה מתאים יותר לבן או שחור?
בנים איזה צבע אתם מעדיפים שיהיה תחתונים לבת?