3 תשובות
כן כן זה ממש יפה
אנשים הורגים אותי עם השאלות שלהם.. פשוט כתבו כבר
חח יותר בכיוון של "שמלה כבר בחרתי עכשיו רק חסר חתן (סמיילי קורץ)" או משהו בסיגנון.
אנונימי
באותו הנושא: