7 תשובות
של ספירט. תלוי לאיזה אלכוהול אבל
טעם חריף כזה ולא טעים
חוץ מהואן גוך אננס ואסאי
איכס גועל נפש טעם של אציטון
לא שאני יודע איזה טעם יש לאציטון
אז טעם של מוות
זה טעם כאילו שאתה יודע שאתה מכניס לגוף שלך רעל ואתה בכל זאת עושה את זה
(הכוונה היא לדברים החזקים)
מר וחריף
תלוי איזה משקה אלכוהולי
שואל השאלה:
חחח באמת? בחיים לא טעמתי אז מעניין אותי איזה טעם יש לזה ולמה כולם מתלהבים מהחרא הזה
אנונימית
של אצטון
תלוי איזה... לרוב הוודקה יש טעם של ספירט אבל זה ניתן לשתייה זה לא משהו דוחה ביותר... פשוט לא משהו טעים..