4 תשובות
אני בת 14 ועושה בייביסיטר
זה גם לא כזה קשה לגיל 12 בסך הכל צריך לדעת להכין אוכל ולעבוד עם ילדים
אחר כך משכיבים אותם לישון ואת יכולה לעשות מה שבא לך
אז נראלי לגיל 14 זה סבבה ממש
זה גם לא כזה קשה לגיל 12 בסך הכל צריך לדעת להכין אוכל ולעבוד עם ילדים
אחר כך משכיבים אותם לישון ואת יכולה לעשות מה שבא לך
אז נראלי לגיל 14 זה סבבה ממש
שואל השאלה:
הבעיה שאבא שלי ממש נגד זה.. פרנואיד חושב שהילד יפול במדרגות ואז מה אני אעשה. אני הבן אדם הכי אחראי בעולם ומתה על ילדים.. ילדים גם אוהבים אותי. זה מחרפן אותי.
אי אפשר אפילו לנסות לשכנע אותו הוא ישר נגד.. סתם רציתי לדעת את הדעה שלכם
הבעיה שאבא שלי ממש נגד זה.. פרנואיד חושב שהילד יפול במדרגות ואז מה אני אעשה. אני הבן אדם הכי אחראי בעולם ומתה על ילדים.. ילדים גם אוהבים אותי. זה מחרפן אותי.
אי אפשר אפילו לנסות לשכנע אותו הוא ישר נגד.. סתם רציתי לדעת את הדעה שלכם
אנונימית
כן למה לא יש לי חברות שעשו בייביסיטר לפני 14. זה תלוי עד כמה היא אחראית ומחוברת לילדים. בעיקרון כן
אנונימית
אני בת פחות מ-14.5 ועושה בייביסיטר
אם את מספיק אחראית למה לא?
אם את מספיק אחראית למה לא?
באותו הנושא: