התחברות
הרשמה
כל החברות שלי בטיול ומשעמם לי..: (
זה טיול של כמה ימים וכולן הלכו (אל תשאלו למה אני לא) ואין לי עם מי ללכת (אין לי דודים פה) אחים שלי יצאו וההורים לא בבית מה לעשות?
25 במרץ 2018, 16:32
תשובה אחת
נכון זה משצים?
תפנקי את עצמך, תעשי לעצמך יום ספא או יום סדרות או סרטים, תפנקי את עצמך
Q
Qs