כל חמישי עורך שירים וכאילו משדר לעתמי יושב במחשב 3 שעות וממש שומע כל שיר...
עכשיו אני בצבא והתחלתי לעבוד וגל ימי חמישי למרות שאמרתי שלא יסימו אותי חמישח ושישי אבל בגלל החג החמישי הקודם לא שמעתי וגם החמישי הזה וחמישי אחריו זה ערב חג ואני שומר אז לא ישמע מה אני יעשה ? זה לנפש שלי