10 תשובות
כן, היא פשוט שנאה אותי בלי סיבה, וחיפשה מה לא טוב בי.
כן, תקעו בי מבטי מוות.
זה לא קורה לעיתים קרובות כל כך. וזה היה על שטויות.
זה לא קורה לעיתים קרובות כל כך. וזה היה על שטויות.
כן אבל לא קלטתי אתזה בגלל חוסר הביטחון שהיה לי אז
עכשיו אני קולטת שהיא פשוט קינאה בי כל הזמן הזה והיא תוקעת לי מבטים
עכשיו אני קולטת שהיא פשוט קינאה בי כל הזמן הזה והיא תוקעת לי מבטים
אנונימית
כן זה בא מבסטית לשעבר שלי
זה הה ככ שקוף אם זה היה לצחוק לי על החזה "מפותחת" או על כל מילה שנייה שהוצאתי, על כל פאקינג תנועה שלי היה לה מה להעיר
היום אני מבינה שזה נבע מחוסר ביטחון מטורף שהיה לה וקנאה.. ניתקתי איתה קשר לא מסוגלת להתקרב לאנשים כאלה
זה הה ככ שקוף אם זה היה לצחוק לי על החזה "מפותחת" או על כל מילה שנייה שהוצאתי, על כל פאקינג תנועה שלי היה לה מה להעיר
היום אני מבינה שזה נבע מחוסר ביטחון מטורף שהיה לה וקנאה.. ניתקתי איתה קשר לא מסוגלת להתקרב לאנשים כאלה
כן ניסתה לסכסך ביני לבין ילדים כל פעם שדיברתי עם מישהי נדחפה שהייתי עוד חברה שלה סיפרתי לה את מי אני אוהבת וישר היא נדחפה וגרמה לו לשים לב אליה ולחבב אותה תמיד אמרה שהיא יותר טובה וניסתה לשנות אותי וכאלה בתכלס כנראה שהחיים שלי יותר טובים משלה אם היא עושה את כל זה ניתקתי איתה קשר והיא מסתכלת עלי כל הזמן כמו מפגרת
אנונימית
נזכרתי בעוד מקרה
מישהי שהיום חברה טובה שלי.. מחשיד ממש
כשעברתי לבית ספר שלי של עכשיו הלך לי ממש טוב מבחינה חברתית וכל החברות שלה התקרבו אלי וזה עצבן אותה אז היא הייתה הולכת ומרכלת עלי עם הבנות בכיתה
הן לא נתנו לזה יד והיום כולן התרחקו ממנה
מישהי שהיום חברה טובה שלי.. מחשיד ממש
כשעברתי לבית ספר שלי של עכשיו הלך לי ממש טוב מבחינה חברתית וכל החברות שלה התקרבו אלי וזה עצבן אותה אז היא הייתה הולכת ומרכלת עלי עם הבנות בכיתה
הן לא נתנו לזה יד והיום כולן התרחקו ממנה
אנונימית
לא
למה שמישהו יקנא בי
למה שמישהו יקנא בי
שנאה חיפשו מה לא טוב אצלי ניסו לרדת עלי
זה קורה לי לעיתים קרובות
זה קורה לי לעיתים קרובות
לא
כן זה קורה דווקא אצל הכי קרובים אלינו התחלתי ללמוד באוניברסיטה, פתאום חברות שלי לא ענו לפלאפון אחת אמרה עדיף ללכת לעבוד מאשר ללמוד ומאז לא ענתה לי לפלאפון.. כל בני האדם מקנאים, זה טבעי אצלנו...
באותו הנושא: