התחברות הרשמה

מישהו שיצאתי איתו שאלאותי מה עשיתי בשישי ותכלס אניישנתי אבל אני לא רוצה שהוא יחשוב שמשעמם לי בלעדיו מה אני יכולה לרשום?

24 במרץ 2018, 15:16
נושאים לשיחהרעיונותחיזור נעורים    
2 תשובות
תכתבי לא משהו מיוחד
I
I dont care, I love eat !
שיצאת עם חברות
או שנפגשתן באיזה בית
Q
Qs
באותו הנושא:
הגזמתי או שיצאתי בסדר לדעתכם?
מה אומרים איך יצאתי? תודו שיצאתי מלכה.
עשיתי נכון? פשוט בכיין לא מאמינה שיצאתי איתו...
אני לא יודעת מה לעשות. כל הבנים שיצאתי איתם כולל אקסים היו נוצרים אבל רוסים ועכשיו יש אחד נוצרי ערבי שמתחיל איתי,
אתם חושבים שיצאתי לא בסדר או שחבר שלי מגזים?
שיצאתי לבית ספר מישהו הסתכל עלי וחייך אלי מה זה אומר?
מה זה 88, שיצאתי מהמלון אתמול היה כתוב את זה על חנות?
נראה לכם שיצאתי בסדר?
מהר אני מבריזה מהבית ספר בשביל חבר שלי מה להגיד למורה על זה שיצאתי מחר?
מ1-10 נכון זה פתטי שיצאתי איתו 10?
סוףסוף אני יכולנ להגיד סופית שיצאתי מהפרעות אכילה!