3 תשובות
להתלונן עליה. פשוט מאוד, כל בית ספר צריך יועצת טובה שמקשיבה.
שואל השאלה:
אבל איך אפשר להתלונן עליה אם אי אפשר לדבר עם המנהל עלזה? באמת שהוא לא מקשיב
אבל איך אפשר להתלונן עליה אם אי אפשר לדבר עם המנהל עלזה? באמת שהוא לא מקשיב
אפשר להתלונן למפקחת בית הספר למנהל לסגן המנהל ואני מניחה שגם למועצה במידץ הצורך
באותו הנושא: