5 תשובות
שואל השאלה:
השני:
לפני חודשיים בערך הצטרף לחבורה שלנו עוד מישהו דרך אחד החברים.. נעם.
בחור בן 19 שיצא ממערכת יחסים של שנתיים עם מישהי שהוא היה גר איתה..
באחד מימי שישי ישבנו אצל אחד החברים וכולם נרדמו אז נסענו לבר..
חזרנו אליו והייתי עם סחרחורות די חזקות.. עיינים אדומות..
מפה לשם שכבנו.
כל הזדמנות שהייתה לנו לבד הוא רק ניסה להשכיב אותי וחסמתי את זה מאז אותה הפעם
אני לא טיפוס של סטוצים או יזיזות וזה לא מתאים לי.. אני כן חושבת שזה משהו שצריך להיות בין בני זוג ולא סתם כל אדם
לפני 3 שבועות שכבנו, ומאז שאנחנו לבד או שהוא מנסה להזרים אותי או להתקרב אליי
אבל שאנחנו עם החברים הוא די חרא אליי
הוא אומר לי שלא נוכל להיות ביחד כי אני מאכילה אותו סרטים ואני אעשה לו הרבה דרמות
אבל לפני כמה ימים הוא אמר לי שהוא הבין שהוא שפט אותי אל נכון אבל הוא לא יודע אם הוא רוצה שנהיה ביחד או לא
הוא טיפוס של יזיזות ואני יודעת את זה אבל אני לא יכולה להתעלם ממה שאני מרגישה אליו. זה משהו אבל אני עדיין שונאת אותו כי בסופו של יום הוא בן אדם לא ככ נחמד לסביבה..
השלישי:
יש לי חבר מש טוב, כבר כמעט 5 שנים אנחנו מכירים..
לפני 9 חודשים הוא יצא מקשר של שנתיים וחצי
לפני 5 חודשים אני יצאתי מקשר של 3 שנים
בתקופה הזו מאז הפרידה שלי התחברנו ממש והתחלנו שלבת יותר ולהפתח אחד לשניה על הכל, אבל באמת הכל.
בחודש האחרון שהיינו יושבים עם החברים הייתי שמה עליו ראש או נשענת עליו סתם כי קר או משהו.
לפני שבועיים היינו אצלו והתנשקנו ומאז לא קרה כלום המשיך רגיל.
אתמול הוא בא אלי גמור ממש ואני הייתי קצת שיכורה
ראינו סאות'פארק ושכבנו במיטה התכרבלנו, התחלנו להתמזמז, עשינו יבש, הבאתי לו ביד פעמיים והוא הביא לי גם..
היום הוא לא זוכר כלום ממה שהיה ואני זוכרת הכל..
הכל מתפרק לי.. אני לא יודעת מה לעשות..
הלב שלי מתחלק לשניים אבל המוח לשלושה
הלב שלי מכיל את ליאור (השלישי) ואת רז.
הראש הלי מכיל את ליאור נעם ורז
אני לא יודעת מה לעשות כבר
אני לא טיפוס של דפוק וזרוק, לא יזיזות, והבחור שאני רוצה אני לא יכולה לקבל..
אמרתי אולי נתייעץ איתך נקבל עזרה ממישהו שמבין עניין באהבה..
השני:
לפני חודשיים בערך הצטרף לחבורה שלנו עוד מישהו דרך אחד החברים.. נעם.
בחור בן 19 שיצא ממערכת יחסים של שנתיים עם מישהי שהוא היה גר איתה..
באחד מימי שישי ישבנו אצל אחד החברים וכולם נרדמו אז נסענו לבר..
חזרנו אליו והייתי עם סחרחורות די חזקות.. עיינים אדומות..
מפה לשם שכבנו.
כל הזדמנות שהייתה לנו לבד הוא רק ניסה להשכיב אותי וחסמתי את זה מאז אותה הפעם
אני לא טיפוס של סטוצים או יזיזות וזה לא מתאים לי.. אני כן חושבת שזה משהו שצריך להיות בין בני זוג ולא סתם כל אדם
לפני 3 שבועות שכבנו, ומאז שאנחנו לבד או שהוא מנסה להזרים אותי או להתקרב אליי
אבל שאנחנו עם החברים הוא די חרא אליי
הוא אומר לי שלא נוכל להיות ביחד כי אני מאכילה אותו סרטים ואני אעשה לו הרבה דרמות
אבל לפני כמה ימים הוא אמר לי שהוא הבין שהוא שפט אותי אל נכון אבל הוא לא יודע אם הוא רוצה שנהיה ביחד או לא
הוא טיפוס של יזיזות ואני יודעת את זה אבל אני לא יכולה להתעלם ממה שאני מרגישה אליו. זה משהו אבל אני עדיין שונאת אותו כי בסופו של יום הוא בן אדם לא ככ נחמד לסביבה..
השלישי:
יש לי חבר מש טוב, כבר כמעט 5 שנים אנחנו מכירים..
לפני 9 חודשים הוא יצא מקשר של שנתיים וחצי
לפני 5 חודשים אני יצאתי מקשר של 3 שנים
בתקופה הזו מאז הפרידה שלי התחברנו ממש והתחלנו שלבת יותר ולהפתח אחד לשניה על הכל, אבל באמת הכל.
בחודש האחרון שהיינו יושבים עם החברים הייתי שמה עליו ראש או נשענת עליו סתם כי קר או משהו.
לפני שבועיים היינו אצלו והתנשקנו ומאז לא קרה כלום המשיך רגיל.
אתמול הוא בא אלי גמור ממש ואני הייתי קצת שיכורה
ראינו סאות'פארק ושכבנו במיטה התכרבלנו, התחלנו להתמזמז, עשינו יבש, הבאתי לו ביד פעמיים והוא הביא לי גם..
היום הוא לא זוכר כלום ממה שהיה ואני זוכרת הכל..
הכל מתפרק לי.. אני לא יודעת מה לעשות..
הלב שלי מתחלק לשניים אבל המוח לשלושה
הלב שלי מכיל את ליאור (השלישי) ואת רז.
הראש הלי מכיל את ליאור נעם ורז
אני לא יודעת מה לעשות כבר
אני לא טיפוס של דפוק וזרוק, לא יזיזות, והבחור שאני רוצה אני לא יכולה לקבל..
אמרתי אולי נתייעץ איתך נקבל עזרה ממישהו שמבין עניין באהבה..
אנונימית
ולי בנתיים לא היה אפילו חבר אחד:\
אנונימית
יש מצב את עושה לי תקציר?
שואל השאלה:
הלוואי והיה אפשר לעשות
הלוואי והיה אפשר לעשות
אנונימית
שואל השאלה:
?
?
אנונימית