6 תשובות
שואל השאלה:
ליאָם כאילו
ליאָם כאילו
אנונימית
מהמם
אחלה שם הוא יפה ויש הרבה בנות בשם הזה, (אני אישית מכירה כמה)
אני מאוהבת בשם הזה.
אני ממש ממש אוהבת
לא אהבתי