2 תשובות
בעיקרון שמדברים על דברים מטופשים, זה מצחיק. לרוב ככה זה אצלי.
תהיה מי שאתה. אני בטוחה שאנשים יהנו ממך כפי שאתה ויכול להיות שעם הזמן אתה תפתח הומור. זה משהו שבא עם הזמן ובטבעיות, לא משהו שלומדים אותו.
באותו הנושא: