התחברות
הרשמה
הפיצה נשארה כל הלילה בחוץ אבל סגורה בתוך הקופסא הזו שהפיצריות מביאות. היא התקלקלה?
טעמתי ויש לה טעם נורמלי וגם הריח נורמלי.
20 במרץ 2018, 06:42
פיצה
אוכל איטלקי
פיצריות
2 תשובות
מן הסתם שלא לא כל כך חם בחוץ בלילה
-
-לא רלוונטי-
לא.
N
Not afraid of death
באותו הנושא:
אתמול בלילה אכלתי פיצה עם המשפחה נשארו שתי חתיכות והקופסא הייתה סגורה כל הלילה
ערב טוב, הבאתי לבית פיצה שני פיצה ב-40 שקל השאלה: הפיצה אחד אכלו נשאר עוד פיצה מה לעשות אם הפיצה? אנחנו שביעים.
אני מתחבא אך הראש שלי נשאר בחוץ.. עזרה?
מה אפשר להזמין לאכול הביתה חוץ מי פיצה?
לילה טוב לכלום! האם אתם אוהבים פיצה?
מה יעזור לי להישאר ערה כל הלילה חוץ מקפה, תענו מהר בבקשה זה ממש דחוף
אני בחדר אוכל בחו"ל וכולם פה אוכלים פיצה עם סכין ומזלג חוץ ממני
אם יוגורט היה בחוץ כל הלילה ולא במקרר אבל עדיין סגור בבוקר עדיין אפשר לאכול?
אם פיצה עמדה בחוץ במשך כמה שעות היא מקולקלת?
איזה אוכל יש לאיטלקים חוץ מפסטה ופיצה?
רוטב לטוסט - איזה רוטב טעים אפשר לשים בטוסט חוץ מקטשופ או רוטב פיצה?