התחברות
הרשמה
איך הייתם מגיבים אם אומרים לכם שמחר יוצאים למקום שאתם מחכים לו כל כך.. ושעתיים לפני היציאה מבטלים לכם...?!
מבטלים לכם כי לא בא להם לצאת.
לא מעניינים אותם הרגשות שלכם..אם התארגנתם ואיך תרגישו אחרי...כרגע אכפת להם מעצמם.
איך הייתם מגיבים?
19 במרץ 2018, 17:43
3 תשובות
הייתי בטח עצבנית בטירוף איזה שבוע
אנונימית
הייתי מתבאסת מאוד ומתעצבנת, הייתי אומרת שזה לא בסדר ושממש חיכיתי והיו צריכים להודיע לי לפני כי פיניתי דברים בשביל להגיע (במידה ופיניתי)
L
Lisaaaa
הייתי מתעצבנת כולכך..
קרה לי מלא פעמים פשוט לומדת לפעמיים הבאות לא לצפות יותר מידיי
❤
❤Bratz❤