3 תשובות
הייתי בטח עצבנית בטירוף איזה שבוע
אנונימית
הייתי מתבאסת מאוד ומתעצבנת, הייתי אומרת שזה לא בסדר ושממש חיכיתי והיו צריכים להודיע לי לפני כי פיניתי דברים בשביל להגיע (במידה ופיניתי)
הייתי מתעצבנת כולכך..
קרה לי מלא פעמים פשוט לומדת לפעמיים הבאות לא לצפות יותר מידיי