התחברות הרשמה

כדאי לבוא ביום רביעי לבית ספר?

יש לו 4 שעות, 3 שעות של מחויבות אישית (אנחנו עושים מהבית ספר למרות שאני עושה מחוץ לבית ספר ויש לי כבר 45 בערך וצריך 60) ואז חינוך. מהמרחק בין הבית ספר לבית שלי הוא שעה נסיעה מצד שני יש לי הרבה חיסורים וזה יום חיסור
19 במרץ 2018, 09:32
חופשתאריךמתי    
3 תשובות
עדיף שתלך אם יש לך מלא חיסורים
אם אתה חושב שהמורים יציקו לך שלא באת ויתקשרו להורים ויחפרו תלך
אנונימית
כן.
H
HOH
כדאי לבוא.
Billie Eilish
באותו הנושא:
פאדיחה לבוא לבית ספר עם אותם נעליים שלושה ימים ברצף?
אם אני לומדת היום רק ארבע שעות מתוך שמונה, כדאי לי לבוא לבית ספר?. או שווה להישאר בבית כבר?
המורה שלי העיפה אותי מהבית ספר בגלל שלא רציתי לבוא היום לבית ספר, זה מוצדק?
כדאי לא לבוא מחר לבית ספר?
לדעתכם אני צריכה לבוא ביום הראשון לבית ספר (כיתה ט') עם איפור?
איך כדאי לבוא ליום הראשון בחטיבה?
לבוא היום לבית ספר?
זה בסדר לבוא לבית ספר כל יום עם אותה שרשרת/תליון?
יש שביתה ביום רביעי?
פדיחה לבוא היום עם זקט שחור שלבשתי אתמול לבית הספר?
זה פאדיחה לבוא לבית ספר ביום הולדת רק עם זר בלי בלונים?