3 תשובות
עדיף שתלך אם יש לך מלא חיסורים
אם אתה חושב שהמורים יציקו לך שלא באת ויתקשרו להורים ויחפרו תלך
אם אתה חושב שהמורים יציקו לך שלא באת ויתקשרו להורים ויחפרו תלך
אנונימית
כן.
כדאי לבוא.
באותו הנושא: