10 תשובות
חח לא!
לא, גם ליי
אנונימי
כשאני יטוס הוא כבר לא יהיה מעפן xd
ממש לא... אני מרגישה גם שזה אחד החופשים המשעממים והמעפנים:/ את לא לבד:)
אנונימית
לא:\
אני מרגישה בעמק המעפנים!
לא רק לך! את לא לבד: ( (
אם תסגרו את הפייסבוק או יותר נכון תשביתו תראו שיש לכם מלא זמן לדברים אמתיים ובטוח לא יהיה לכם משעמם.. פייסבוק גומר לכם את היום בשנייה.. גוונו קצת.. אני אישית ממליצה לצאת בחוץ ולעשות ריצות, מה רע?! תציירו על קנווס.. דיוקנים או סתם תצאו עם חברים.. יש כאלה שיחשבו שזה נשמע דבילי אבל שאתה באמת נכנס לזה שום דבר לא דבילי..
לא את לא היחידה
ממש לא היחידה הוא משעמם..
באותו הנושא: