4 תשובות
הדעה שלי במילה אחת: זוועה
לא בקטע רע פשוט אני לא יכולה לשמוע מוזיקה מהסוג הזה זה מעלה לי עצבים
לא בקטע רע פשוט אני לא יכולה לשמוע מוזיקה מהסוג הזה זה מעלה לי עצבים
אנונימית
אני אישית פחות מתחברת לסגנון הזה אבל זה ללא ספק מהשירים שאבא שלי ישמח להכניס לפלייליסט
הרבה יותר טוב מהחדשים של אייל גולן
אנונימי
דעתי, זוועה, לא מתחברת למזרחית בכלל ההפך לגמרי אני באמת לא יכולה לשמוע את זה, לא בכוונה להעליב פשוט לא מתחברת וביקשתם דעה, יותר מתחברת לזמרים ישראלים כמו נתן גושן וכ'ו.
באותו הנושא: