4 תשובות
שואל השאלה:
תודה 3> אני אדבר איתן מחר^-^
אנונימית
פשוט שלא ישמרו על קשר, עם כל אחת תצאי בנפרד והכל בסדר
את צריכה להגיד להן שהן צריכות להסתדר, בשבילך, כי אם לך יש מספיק מקום בשביל לאהוב את שתיהן, אז הן גם צריכות להשתדל לאהוב אחת את השנייה.
אם אכפת להן ממך הן בחיים לא יכריחו אותך לבחור
אנונימית
באותו הנושא: