2 תשובות
אף פעם אל תעשי את זה. למה לזייף?
תתענייני כשזה באמת מעניין אותך. את סתם תגרמי לעצמך סבל.
תתענייני כשזה באמת מעניין אותך. את סתם תגרמי לעצמך סבל.
שואל השאלה:
אני אסביר את הסיטואציה שלי:
אני נמצא בצבא, מראשון עד רביעי ישנה בבסיס.
כל הזמן אני עם אותם אנשים.
ואני לא יכולה להיות מתבודדת חסרת חברים.
ורוב הבנות שאני מכירה מתעניינות באינסטגרם, ריכולים, טלוויזיה וכאלה.
אז אני צריכה גם להתעניין, לפחות לזייף התעניינות. שאנשים ירצו לדבר איתי ולהכיר.
אני אסביר את הסיטואציה שלי:
אני נמצא בצבא, מראשון עד רביעי ישנה בבסיס.
כל הזמן אני עם אותם אנשים.
ואני לא יכולה להיות מתבודדת חסרת חברים.
ורוב הבנות שאני מכירה מתעניינות באינסטגרם, ריכולים, טלוויזיה וכאלה.
אז אני צריכה גם להתעניין, לפחות לזייף התעניינות. שאנשים ירצו לדבר איתי ולהכיר.
אנונימית
באותו הנושא: