7 תשובות
שואל השאלה:
אני בן, אחי
אני בן, אחי
אולי ל70 וקצת יותר תלוי במה שתאכל ובזמן שתישן
אה אם אתה בן זה משהו אר אולי תגדל יש סיכוי
שואל השאלה:
אבל השאיפה שלי זה להגיע ל1.80. טוב על מי אני עובד?
אבל השאיפה שלי זה להגיע ל1.80. טוב על מי אני עובד?
שואל השאלה:
את יכולה לעזור לי בנושא התזונה? כדי לגבוה ואיזה פעילויות אני צריך לעשות כדי לגבוה?
את יכולה לעזור לי בנושא התזונה? כדי לגבוה ואיזה פעילויות אני צריך לעשות כדי לגבוה?
לא חושב שתגבהי יותר
זה עיניין של מה שאתה אוכל וכאלה~~
באותו הנושא: