15 תשובות
לא, כי יש לי אייפון /:
כן
חחח זה לא שהתקבלנו פשוט אישרו את כל מי שביקש
גם אני(:
גם אני התקבלתי, ממש יפה
לא כי יש לי אייפון
אני כן. ממש אהבתי את האפליקציה יש כמה באגים שדיווחתי מקווה שיתקנו. עדיין יש קצת לאגים
גם אני התקבלתי! (:
שואל השאלה:
מזה האנטי הזה אנונימית?
אנונימית
שואל השאלה:
ואחיות אנחנו קצת פחות תודה
אנונימית
היא צודקת^ מזה התקבלתם? לא נלחמתם על מקום נחשק, רק הורדתם אפליקציה
שואל השאלה:
עכשיו כל הקנאים מתחילים לתקוף אותי
אנונימית
התקבלתי והוו.
ממש נחמד האמת
האפליקציה ממש נחמדה
העיצוב מאוד יפה ברובו
אבל הכתיבה של התשובות איטית קצת... שזה מעצבן.
לא