15 תשובות
לא, כי יש לי אייפון /:
כן
חחח זה לא שהתקבלנו פשוט אישרו את כל מי שביקש
חחח זה לא שהתקבלנו פשוט אישרו את כל מי שביקש
גם אני(:
גם אני התקבלתי, ממש יפה
לא כי יש לי אייפון
אני כן. ממש אהבתי את האפליקציה יש כמה באגים שדיווחתי מקווה שיתקנו. עדיין יש קצת לאגים
גם אני התקבלתי! (:
שואל השאלה:
מזה האנטי הזה אנונימית?
מזה האנטי הזה אנונימית?
אנונימית
שואל השאלה:
ואחיות אנחנו קצת פחות תודה
ואחיות אנחנו קצת פחות תודה
אנונימית
היא צודקת^ מזה התקבלתם? לא נלחמתם על מקום נחשק, רק הורדתם אפליקציה
שואל השאלה:
עכשיו כל הקנאים מתחילים לתקוף אותי
עכשיו כל הקנאים מתחילים לתקוף אותי
אנונימית
התקבלתי והוו.
ממש נחמד האמת
ממש נחמד האמת
האפליקציה ממש נחמדה
העיצוב מאוד יפה ברובו
אבל הכתיבה של התשובות איטית קצת... שזה מעצבן.
אבל הכתיבה של התשובות איטית קצת... שזה מעצבן.
לא
באותו הנושא: