תשובה אחת
כי אם הייתה בתשלום, אנשים היו עלולים לשקר בקשר לסוג הדם\לבעיות רפואיות שיש להם בדם והיו תורמים על מנת לקבל כסף. זהו מצב מסוכן מכיוון שיכול להיות ולאנשים אלה ישנה בעיה רפואית כלשהי, והדם שהם יתרמו עלול להיות לא מתאים ולפגוע במקבלי התרומה.
באותו הנושא: