11 תשובות
בנות.
בנות
בנות
נראה לי בנות
בנות
2T
בנות.
בנות
אנונימית
שואל השאלה:
למה יש יותר בנות?
אנונימית
אני לא חושבת שיש סיבה חד משמעית לזה שיש כאן יותר בנות, זה די מקרי לדעתי
אני בן