3 תשובות
אם אין טעויות..
חברות שלי עברו והן אמרו לי שהסתכלות במראות חשוב כי הטסטר בודק עירנות, האטה כל הזמן לפני מעברי חצייה ואיתות.
עשיתי את מה שנכון לעשות ועברתי, הטסטר ראה שהגעתי מרוכז, עם ביטחון.
שמתי לב לצמתים, תמרורים, והמראות. שמרתי על מרחק, והאטה.