8 תשובות
תהני בטיול!
ואני כי לא הצלחתי להפסיק לבכות מאחד בלילה עד עכשיו.. עכשיו יש לי כה דק של רגיעה וכואב למ הראש אבל זה עוג רגע מתפרץ שוב אין בי כוחות
אבל לא נורא
ואני כי לא הצלחתי להפסיק לבכות מאחד בלילה עד עכשיו.. עכשיו יש לי כה דק של רגיעה וכואב למ הראש אבל זה עוג רגע מתפרץ שוב אין בי כוחות
אבל לא נורא
אנונימית
תהני:)
ואני ערה כי אני במצב רוח חרא שגורם לכך שכואב לי הראש ואני לא יכולה להרדם ככה
ואני ערה כי אני במצב רוח חרא שגורם לכך שכואב לי הראש ואני לא יכולה להרדם ככה
אני
תהני בטיול!
היום שלי מתחיל עכשיו :)
ואגב, האנונימית הראשונה - זה בריא לבכות וזה מצוין וזה משחרר. אם בא לך גם לדבר על זה ולפרוק אז אני כאן :)
תהני בטיול!
היום שלי מתחיל עכשיו :)
ואגב, האנונימית הראשונה - זה בריא לבכות וזה מצוין וזה משחרר. אם בא לך גם לדבר על זה ולפרוק אז אני כאן :)
אני ערה, כי אני יוצאת עכשיו לצבא.
קמתי מוקדם כדי להתקלח
שואל השאלה:
תודה לכולם :)
תרגישו טוב כולם והכל יהיה בסדר :)
תודה לכולם :)
תרגישו טוב כולם והכל יהיה בסדר :)
אנונימית
כי יש בית ספר
חחח תהני בטיול למרות שאני לא מקנאה בך אני לא סובלת טיולי בית ספר
חחח תהני בטיול למרות שאני לא מקנאה בך אני לא סובלת טיולי בית ספר
תהני בטיול (:
אני כי יש לימודים ולוקח לי זמן להתארגן xd
אני כי יש לימודים ולוקח לי זמן להתארגן xd
באותו הנושא: